Minőségirányítás

 

Az ERMICO Kft. szerteágazó tevékenységein keresztül szoros szakmai és üzleti kapcsolatban áll megbízóival.

Minőségpolitikánk középpontjában vevőink állnak, akiket termékeinkkel és szolgáltatásainkkal szeretnénk nap, mint nap kiszolgálni, és akik elvárásainak és igényeinek szeretnénk maradéktalanul megfelelni, az egyéb külső elvárásokat figyelembe véve. Az igények kielégítésével érjük el, hogy vevőink tevékenysége eredményes, és hatékony legyen, ezzel segítve az ERMICO Kft. boldogulását.

Ennek érdekében céljaink legfontosabb része, hogy kizárólag magas minőségi színvonalú termékeket forgalmazzunk, illetve szolgáltatást nyújtsunk, folyamatosan fejlesztve azokat a rendszerrel együtt.

Tevékenységünk során mindent megteszünk azért felmérjük a kockázatokat és lehetőségeket, hogy szállításainkat, projektjeinket a vállalt határidők betartásával pontosan teljesítsük és ezáltal megrendelőink hatékonyságát növeljük.

Az érdeklődések, ajánlatkérések, megbízások és esetleges negatív észrevételek gyors, gondos kezelésére törekszünk, hiszen ez egyben cégünk eredményességének záloga is.

Minőségpolitikánk a cég minden dolgozójára vonatkozóan kötelező érvénnyel bíró irányelvként szolgál a minőségtudatos, vevőközpontú és felelősségteljes munkavégzéshez.

Ennek érdekében, illetve a fent leírt gondolatoknak megfelelően az ERMICO Kft. ügyvezetője elvárja a minőségpolitikában foglalt elvek maradéktalan betartását.