Karrier

NYITOTT POZÍCIÓK

Szívesen kamatoztatnád alkatrész és gép kereskedelemben, vagy más ezekhez közel álló műszaki területen, ügyfélkapcsolatokban szerzett tapasztalatod dinamikusan fejlődő, stabil cégnél?
Motivál, ha munkád során használhatod komplex gondolkodásodat, hatékony kommunikációdat és ezzel eléred az ügyfelek elégedettségét? Szereted a területi képviselői munka szabadságát, mert önállóan és hatékonyan tudod beosztani az idődet és szeretsz megdolgozni a sikerért ?
Járatos vagy az Excelben?
Jól beszélsz angolul?

AKKOR ERŐSÍTSD A CSAPATUNK!

A 13 éve sikeresen működő, a legnagyobb hazai- és nemzetközi gyártók termékeinek forgalmazásával alkatrészgyártással és célgépekkel foglalkozó, magas szintű ügyfélkiszolgálást biztosító, a munkatársait értéknek tekintő, fejlődésükre kiemelt figyelmet fordító ERMICO Kft. területi képviselő munkatársat keres MULTINACIONÁLIS Partnerei kiszolgálására Budapest és környékén élő jelölt személyében.

Az új munkatárs az értékesítési lánc bázisát képviseli, fő feladatai a vevői igényekre adott szakmailag megfelelő ajánlatok elkészítése, az ügyfélkapcsolatok ápolása, a gyártókkal- és egyéb partnerekkel történő folyamatos kapcsolattartás, a megrendelés sikeres lebonyolításának nyomon követése.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Egy stabil cég megbecsült munkavállalója leszel, akire hosszú távon számít a csapat
  • Olyan szakmai tudásra teszel szert, amit iskolában nem lehet megtanulni
  • A cég vezetősége kiemelt figyelmet fordít a fejlődésedre, mentális- és fizikai egészségedre
  • Az önálló és kreatív munkavégzés szabadsága mellett lelkes kollégák segítik munkádat, bármikor fordulhatsz hozzájuk kérdéseiddel
  • Igényes, hatékony informatikai háttérrel bíró, egészséges munkakörnyezetben fogsz dolgozni
  • Kiszámítható munkaidőd lesz

Feladataid lesznek:

  • Beérkező ÚJ és meglévő érdeklődések priorizálása, értelmezése
  • Meglévő adatbázis alapján vevők felkeresése
  • Rendszeres partnerlátogatások
  • Célratörő, hatékony információ-gyűjtés telefonos és személyes kommunikáció útján
  • Ajánlatok összeállítása az aktuális információk segítségével, szükség esetén megfelelő helyettesítő termékek – szolgáltatások ajánlásával
  • Megrendelések, kiszállítások nyomon követése, egyeztetések, változások kezelése
  • Az ügyfelek további vásárlásra való ösztönzése
  • Riportolás a cég vezetése részére

 Mit várunk Tőled?

  • Motivált, eredményorientált és rugalmas személyiséget
  • Precíz munkavégzést, jó koncentrációs készséget
  • Kommunikációs intelligenciát
  • Legalább középfokú végzettséget (felsőfokú végzettség előny)
  • Minimum 2-3 éves kereskedelemben vagy műszaki területen szerzett tapasztalatot
  • Önállóságot és egyben nyitottságot a kollégáktól érkező támogatásra
  • Excel képletek, számítások használatát
  • Power Point, Word, dokumentum formázásokban való jártasságot
  • angol nyelvtudás használatát szóban és írásban

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahelyet egy évről évre fejlődő cég fiatalos csapatában
  • Versenyképes csomagot a fizetés mellett egyéb juttatásokkal
  • teljesítményarányos bónusz
  • Fejlődési lehetőséget, vezetői nyitottságot a fejlesztési igényekre
  • Kiszámítható és tervezhető munkaidőt
  • a munkavégzéshez cégautó, laptop, mobiltelefon
  • Rendezett, modern munkakörnyezetet Budapest egy jól megközelíthető irodaházában
  • Azonnali munkakezdést

Jelentkezés módja:

Miért Téged válasszunk?

Győzz meg minket szakmai önéletrajzoddal és motivációs leveleddel, amely kompenzációs csomag igényed is tartalmazza.

A kiválasztásban kolléganőnk segíti a munkádat. Az alábbi gombra kattintva jelentkezhetsz!

Jelentkezés