Keressük a Kereskedelmi és Projekt Asszisztensi szakma Megasztárját!

Célunk: megtalálni azt a Kereskedelmi és Projekt Asszisztenst,
aki tud és akar dolgozni és fejlődni is,
aki képes megszerettetni partnereink kapcsolattartóival, mérnökeivel, vevőinkkel szolgáltatásainkat,
Aki kitartó…
Aki segítőkész…

Üdvözöllek!

Kókai Imre vagyok, az ERMICO Kft. vezetője, alapítója.

Emlékszem arra a pillanatra, amikor elhatároztam, hogy belevágok és karbantartási, termeléstámogatási területen fogok dolgozni, és munkámmal a Magyarországon gyártó – termelő multinacionális gyárak – üzemek napi termelését fogom támogatni.

Kezdetben a gyártó gépek és ezek kiszolgáló eszközeinek folyamatos működéséhez szükséges alkatrészek, részegységek, kereskedelmi tételek beszerzésével, gyártásával, gyártatásával, karbantartásával foglalkoztam, ez később kiegészült ipari partnereink hatékony működéséhez, fejlesztéseikhez kapcsolódó komplex projektek megvalósításával is. Ez a kezdeti elhatározás mára teljesen megváltoztatta az életem!

Az én feladatom most, hogy ezt a lehetőséget, a Kereskedelmi és Projekt Asszisztensi pozíciót az ERMICO-nál Neked bemutassam!

Az ERMICO Kft. főtevékenysége, hogy ipari szolgáltatásokat, termékeket és projekteket értékesít.

Napi jelenlétünk mellet közvetlen módon szolgáljuk ki Partnereinket.

Szakértő, problémamegoldó kollégáink és kiemelkedő hozzáadott értékünk különböztet meg a konkurenciától és teszi az ERMICO-t egyedivé.

Nagy hangsúlyt fektetünk Kollégáink és partnereink képzésére, ügyfél

kapcsolataink ápolására. Lassan 15 éve alakultunk, és évről évre fejlesztjük minőségbiztosítási,- vállalatirányítási rendszereinket valamint szolgáltatásaink körét, a legendás ERMICO ügyfélélmény elérése érdekében!

Minden Kollégánknak lehetőséget biztosítunk a fejlődésre, mind anyagilag mind szakmailag.

Évről évre új stratégiai célok megvalósítása révén álljuk meg helyünket, néha nehéz gazdasági körülmények között, néha a globális ellátási lánc nehézségeivel terhelt piacon. Néha mindez egyben ☺

KókaiImre

Ki az ideális jelölt?

Az ERMICO Kft. egy olyan budapesti lakhelyű Kereskedelmi és Projekt Asszisztenst fog felvenni:

  • aki kézben tudja tartani a rábízott partner mindennapjait azáltal, hogy képes minden felmerülő nehézséget, minden követ elgörgetni és sikerre vinni minden megkeresést ami alkatrészbeszerzési feladatok közben, vagy kisebb nagyobb projektek kivitelezése közben felmerülhet
  • aki folyamatos kapcsolatot tart a partner munkatársaival, személyesen, e-mailben és telefonon, magyarul és angolul
  • aki egyeztet az ott dolgozó beszerzőkkel, karbantartókkal, mérnökökkel
  • aki képes napi-heti-havi feladatok ellátására és azok szervezésére, a partner napi működéséhez szükséges alkatrész beszállítási és karbantartási feladatok koordinálására a rendelkezésére álló adminisztratív eszközökkel
  • aki képes új megoldások felkutatására alkatrészbeszerzési feladatok esetén, ajánlatadás, fuvarszervezés, problémamegoldás területén
  • akinek nem jelent akadályt napi feladatok lebonyolítása, együttműködés az ERMICO mérnökeivel, a társosztályokkal, beszállítókkal, alvállalkozókkal, esetleg hatóságokkal
  • aki örömmel vesz részt a kollégáival a belső napi kommunikációban, feladatszervezések közben
  • aki vidám, élettel teli 🙂
Állásajánlat

Milyen legyél szakmailag?

  • van tapasztalatod az ipari szegmensben alkatrészbeszerzési folyamatok terén és képes vagy kisebb nagyobb projektjeink kivitelezése közben támogatni kollégáidat és vevőinket a projektadminisztráció kézbentartásával, szállítások szervezésével, dokumentációk napi aktualizálásával
  • már dolgoztál műszaki cégnél beszerzési vagy kereskedelmi esetleg projekt asszisztensi vonalon
  • oldottál meg nehéz problémákat, voltál már komplikált helyzetben, valamint nem rettensz meg attól, ha magadra maradsz, és neked kell a megfelelő döntést meghoznod
  • örömet okoz számodra az, ha a munkád egyes szálai szépen, a megbeszélt ütemben haladnak előre
  • tudod kezelni a problémás helyzeteket, váratlan szituációkat
  • könnyedén és rutinnal tudsz használni irodai szoftvereket: Excel, Word, és vállalatirányítási rendszereket (Microsoft Dynamics Business Central, SAP, Oracle, stb. tapasztalat) ugyanakkor az új programok használatát könnyedén el tudod sajátítani
  • Felsőfokú végzettséggel, minimum B2 típusú angol nyelvvizsgával rendelkezel (tudsz tárgyalni-érvelni angol nyelven)
  • Szupererőd, hogy polihisztor vagy és érdeklődő ☺

Emberileg fontos tulajdonságok:

  • Szeretsz büszke lenni a munkádra
  • Pozitív és rugalmas vagy
  • Hatékonyan kezeled a váratlan helyzeteket
  • Felelősségteljes és önálló vagy, addig dolgozol, míg az elvárt eredményt eléred 🙂
  • Kommunikatív és megoldás-orientált vagy
  • Szívesen dolgozol rugalmas időbeosztásban, amit akár magadnak oszthatsz be
  • Kreatív, tanulékony és kitartó vagy, mert tudod, ez vezet az előre lépéshez

Kereskedelmi és Projekt asszisztens feladatai többek között:

  • a cég 1-2 kiemelt partnerénél napi kommunikáció és a jó kapcsolat ápolása
  • kereskedelmi alkatrész és egyéb beszerzések koordinálásán túl, egyeztetések adminisztrációja, árajánlat készítés, megrendelések kezelése, áru bevételezések, kiszállítások szervezése
  • sürgős helyzetekben talpraesett határozott ügyintézés
  • külső helyszíni munkák adminisztratív szervezése és az ezekkel kapcsolatos feladatok elvégzése
  • pontos, precíz folyamatvégrehajtás az ERMICO folyamatai alapján
  • a partnerek által megrendelt termékek pontos, precíz just in time kiszállíttatása, kollégákkal és fuvarcégekkel együttműködve
  • havonta megrendezésre kerülő csapat megbeszélésen való részvétel
  • Heti 1/1 közvetlen vezetővel történő meetingen való részvétel
  • a cég termékeinek, szolgáltatásainak mély ismeretére való folyamatos törekvés, ezek elsajátítása, és a megszerzett tudás folyamatos bővítése önszorgalomból, hogy minél jobb szolgáltatást biztosíthassunk partnereink részére

Mindezekért cserébe biztosítunk Neked:

Természetesen 100%-ban bejelentett alkalmazotti státuszt kínálunk.

A fizetésednek – mint mindenkinek ebben a munkakörben a cégünknél – lesz egy:

  • fix része
  • egy teljesítményarányos bónusz része
  • Cafeteriát is biztosítunk
  • az irodában elérhető kávé, víz, üdítő, nasi

A professzionális munkavégzéshez biztosítunk:

  • céges laptop, mobiltelefon, irodai eszközök
  • modern kommunikációs platformok, MS Teams, MS BC vállalatirányítási szoftver, stb…
  • folyamatos képzések, támogatása anyagilag
biztosítunk
  • Munkavégzés helye: Budapest XV. kerülete a Szentmihályi úton

    Amennyiben közel laksz, akkor tudod hatékonyan, kevés felesleges utazással ellátni a feladataidat!

Ki a NEM ideális jelölt? ….Azaz ki fogja rosszul érezni magát ebben az állásban:

HA….

  • Szükséged van állandó külső motivációra
  • Váratlan helyzetek könnyen kibillentenek
  • Nincs B kategóriás jogosítványod
  • A szabályok és határidők zavarnak
  • Nehezen alkalmazkodsz az időjáráshoz vagy a változó munkakörülményekhez
  • Nem vagy hajlandó tanulni és fejlődni
  • Kifogásokkal magyarázod a késéseidet és a fejlődés hiányát

Amennyiben a fenti állítások RÁD igazak, hidd el, akkor sincs az égvilágon semmi gond! De ebben a munkakörben nem fogod megtalálni a számításod, így kérlek, hogy a pályázatodat NE add be!

MILYEN LESZ AZ ERMICO-NÁL DOLGOZNI?

  • Egy stabil cég megbecsült munkavállalója leszel, akire hosszú távon számít a csapat
  • Alapértékeink mentén végezzük munkánkat, ennek megfelelően bánunk egymással és partnereinkkel
  • A cég vezetősége kiemelt figyelmet fordít a fejlődésedre, mentális- és fizikai egészségedre, tanulási lehetőség biztosítása mellett
  • Igényes, hatékony informatikai háttérrel bíró, egészséges munkakörnyezetben fogsz dolgozni
  • Szervezett működés – folyamatleírások és vállalatirányítási rendszer segíti működésünket
  • Rugalmas munkaidőd lesz
  • Odafigyelés a kollégákra – köszöntések névnap, illetve születésnap alkalmából
  • Felelősség, érdemi feladatok végzése – látni fogod a munkád eredményét!
  • Támogató közeg – emberileg és szakmailag egyaránt
  • Csapatépítők változatos helyszíneken
  • Sikerre fókuszált bónusz rendszer
  • Munkavégzés közbeni fogyasztásra tea és kávé biztosítása, napi közös ebéd lehetősége
  • Szabad hibázni, kérdezni pedig szükséges
  • 1/1 megbeszélés a cégvezetővel, vagy közvetlen felettessel hetente
  • Céges eszközök biztosítása a munkavégzéshez PL: Workstation, LAPTOP, Telefon
ermico

Ildi kolléganőd, aki hasonló munkakörben dolgozik egyik kiemelt partnerünknél, az alábbiakat emelte ki, amiért jó az ERMICO-nál dolgozni :

„…Nagyon jó érzés az, ahogyan az ERMICO támogat az esetlegesen előforduló munkahelyi – magánéleti – emberi nehézségek kezelésében. Munkavégzés közben folyamatosan kapom a támogatást, fejlődési lehetőségeket. Nagyon élvezem a napi változatos munkavégzést és azt, hogy ez nem egy olyan munkahely ahol csak úgy várjuk, hogy elteljen a nap. Itt napról – napra látjuk a munkánk eredményét, így meg tudjuk élni a fejlődést és a sikert. A regenerálódást segítik munka után a céges rendezvények, az egybefüggő hosszabb szabadságolási időszakok biztosítása valamint a folyamatos jó hangulat…”

Amennyiben szereted élvezni a nyüzsgést, az önjáró munkavégzés adta szabadságot,
a változatos tevékenységet, szeretsz új elképzeléseket kipróbálni, ha kedveled az
embereket, tanulmányozod és átérzed problémáikat, majd kreatív és eredeti
gondolkodással, meggyőzőerődet latba vetve igyekszel ezeket megoldani,
akkor Neked köztünk a helyed!

Hogyan történik a kiválasztás?

  • Elsőként várjuk a jelentkezésedet 2024. június 18-án 8:33-ig.
  • Amennyiben önéletrajzod tovább jut, akkor keresni fogunk telefonon.
  • Ezután lesz legalább 2 személyes találkozó (vagy több)
  • és próbanap is lesz, tesztekkel.

Tudsz valakit, akit érdekelhet?

Lehet, hogy nem Te vagy az ideális jelölt, de ismersz valakit? Kérlek, küldd el neki ezt a hirdetést!

Hogyan jelentkezz?

A Tippem: gyorsan!

A jelentkezésedet e-mailen teheted meg, amihez csatolj pár dokumentumot:

  • 1) Csatolandó: Önéletrajz

    Kérlek, hogy az önéletrajzodat, fényképeddel és fizetési igényed megjelölésével csatold!

  • 2) Csatolandó még: Motivációs levél

    Egy maximum fél oldalas levélben fejtsd ki, hogy miért jár Veled jól az ERMICO KFT.

A pályázatodat várjuk legkésőbb 2024. június 18-án 8:33-ig ide: office@ermico.eu

Üdvözlettel,

Ügyvezető Igazgató